مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی
مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی

نامه وارده از طرف آقی سید محمدحسین طالبی

                                         نامه وارده 

نامه زیر از طرف آقای سید محمدحسین طالبی بدستمان رسیده است

ضمن تشکر از این همشهری گرامی که بعد از سی و چند سالنام معلمان ابتدایی را یاد آوری کرده است با اجازه ایشان عین نامهرا درج می کنیم: 


با سلام و عرض ادب و احترام 
بنده در سال 62 از شاگردان استاد عزیزم آقای کریم بیات سرمدی بودم.

سال تحصیلی 61-62 ایشان معلم کلاس اول ابتدایی در مدرسه ابتدایی17 شهریور مامونیه بودند. در آن زمان آقای ابراهیم ریاض الحسینی ومرتضی سرمدیان ازمسئولین مدرسه بودند.در آن زمان مدرسه ابتدایی دردو شیفت صبح و عصر بود.استاد عزیزم آقای بیات سرمدی زحمات زیادیکشیدند و بنده به نوبه خودم به ایشان و سایر همکاران خسته نباشیدعرض می کنم و امید دارم هرکجای این سرزمین پهناور هستند همواره خوش و خرم و سرافراز باشند. 

در اینجا جا دارد از اساتیدی که در سالهای بالاتر معلم بنده بوده و زحماتبی دریغی برای بنده و سایر همکلاسی های کشیدند تشکر نمایم:


سال دوم دبستان آقای همایون نیکبخش،سال سوم دبستان آقایصفرعلی تیموری، سال چهارم دبستان اقای مرتضی خیراب و سال پنجم

دبستان آقای شکراله سرمدیان.

به تمامی اساتیدم خسته نباشید عرض می کنم و دست تک تک آنها رامی بوسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد