مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی
مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی

یک هشدار به مسولین

مروز به خیابان ملت برای خرید لاستیک رفته بودم بعد از قیمت پرسیدن یک جفت خریدم و برای برگشت خواستم از مترو استفاده کنم گفتند حمل لاستیک ممنوع است .

در حال بردن در خیابان بودم موتوریها آمدند یک نفر قیمت بالا داد گفتم نه!

موتورب بعدی آمد قیمت مناسب داد بدون مکث بر ترکش نشستم و راحت روی موتور جای گرفتم تا حالا موتور دربستی نگرفته بودم اوکلاه داشت ولی من نداشتم در بین راه پرسیدم با این موتور چقدر در آمد داری ؟

گفت:  یک موتوری 60 تا 70 هزر تومن می تواند در آمد داشته باشد .

در حال صخبت بودیم که از نبود کار و شغل گله داشت .

ایشان گفت:من فوق ایسانس شیمی دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

انگار من را به برق وصل کردند !!!

و او ادامه داد از دانشگاه دولتی فوق لیسانس  شیمی دارم از بس رفتم در آموزش و پرورش و جاهای دیگر فرم پرکردم خسته و نا امید شدم!! .

و بعضی جاها هم خق ثبت نام می گرفتند!! .

بعنوان یک معلم خیلی اذیت شدم از درد دل این جوان و آهی کشیدم که حاصل زحمت من معلم و استاد دانشگاهها چطور به هرز می رود !!!

و در آخر به او گفتم ک خیلی غیرت داری و باید به این غیرتمندی افتخار کنید.

بعنوان یک معلم و دردمندمی  این جامعه می گویم: این هشدارها را مسولین جدی بگیرند و یک فکری برای این نوع معضلات اجتماعی داشته باشند .

خیلی زجر آور است یک کارشناس ارشد به چنین کاری وادار گردد !!!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد