مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی
مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی

در خواست از خیرین


                                     در خواست خداپسندانه 

          حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید رضا کمالی

 از اعماق وجود از خیرین ایرانی در همه نقاط جهان برای تاسیس یک کلینیک تخصصی در زرندیه 

سلام علیکم:شهرستان زرندیه باتوجه به نزدیک بودن به تهران از حیث امکانات درمانی بسیار ضعیف می باشد که توجه خاص مدیران مربوطه را میطلبد تاسیس یک کیلینیک تخصصی خیریه برای شهر خودم یکی از ارزوهای این حقیر می باشد لکن بنده تمکن مالی این کار بزرگ را ندارم از همینجا از همه دوستانی که این پیام را می بینند و دلشان برای زرند می تپد و می توانند بنده حقیر را در این امر مهم یاری کنند خاضعانه تقاضا دارم پیش قدم شوند تا بتوانیم یک کار ماندگار بزرگ برای شهرمان انجام دهیم ساخت مسجد و حسینیه و مصلی کاریست پسندیده اما ایا در این زمان که رفتن یک نفر به تهران برای معاینه شدن توسط یک متخصص هزینه بسیار بالایی را دارد و کمتر کسی از عهده ان بر می اید لازم است؟ ایا با بودن این مساجد بزرگ ساخت مصلا با هزینه های بسیار سنگین نیاز اولای شهر است در حالی که بیمارستان شهدای اسیابک یک دستگاه سی تی اسکن ندارد .بنده به بزرگان شهر هم عرض کرده ام که قاعده ی عقلایی اهم و مهم را رعایت کنند نمی خواهم خاطر گرامیتان را مکدر کنم لکن اینها حقایق تلخیست که نمی شود ان را کتمان کرد بیشتر روی سخن این حقیر با افراد متمکن شهرمان است که در روز قیامت مورد سوال حضرت حق قرار خواهند گرفت البته بعضی از دوستانم واقعا در کار خیر همیشه پیش قدمند و بنده ممنون انها هستم لکن این کافی نیست و یک عزم جمعی را می طلبد از اینکه وقتتان را صرف خواندن این درد دل کردید سپاسگزارم.

نقل از ::::http://darolhasan.blogfa.com/


ما بسهم خود از این اقدام ایشان تشکر و سپاسگزاری می نماییم و دست همه خیرین در این کار را می بوسیم و استدعا داریم زرندیهایی که در ایران یا خارج از کشور هستند به در خواست ایشان پاسخ مثبت دهند تا نام بزرگ انها تا ابد بر قلبهای ما جاری و ساری باشد.

خدا پدر حاج سید رضا مرحوم حاج سید جعفر کمالی را رحمت بفرماید. 


اقدام جالب یک مقام مسول !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



به گزارش آخرین نیوز، در شبکه اجتماعی فیسبوک تصویری از "جینز استولتینبرگ" نخست‌وزیر نروژ منتشر شده که درحال مسافرکشی است. 

او عصر هر روز در "اسلو" مسافران را جابجا می‌کند نه برای پول بلکه برای اینکه به صورت مستقیم در جریان احوال مردم کشورش قرار گیرد.
نقل از :»http://www.tabnak.ir/fa/news/397288/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%B1%D9%88%DA%98

در خواست از ما و وظیفه ما!!!!!

شاید بذهن دوستان برسد که این پست در اینجا برای چیست؟؟

این پست بدر خواست یک همشهری که نه من او را دیده ام و نه بنده را دیده است گذاشته شده است .

همشهری من از شهر علی اباد کتول چند بار برای ما نظر داد که من زرندی هستم و دلم می خواهد تصاویری از شهر پدر بزرگم (مرحوم حاج ابوالقاسم موصولی ) را در پایگاه شما ببینم ! . ما هم بنا بر وظیفه اگر کاری از دستمان بر می اید باید ان را انجام دهیم .در حد توان خود انجام وظیفه کردیم .تا چه قبول افتد و چه در نظر اید....

و اما زهرا خانم محمدی هر کجا هستی خداوند پشت وپناهت باشد .

سالهای قبل در علی اباد کتول یکی از مامونیه ایهای قدیمی بنام مرحوم حاج علی خان شاکر زندگی می کرده است . در انجا  خانه و کاشانه داشته است و ما بچه بودیم به پدر ما هم خیلی اصرار می کرد که ما را هم با خودش به انجا ببرد ولی تقدیر چنین بود که ما در مامونیه بمانیم و ایشان هم در انجا باشد حتما مردم علی اباد ایشان را می شناسند.خداوند ایشان را رحمت کند و ایشان در  مامونیه زادگاه پدریش دفن شده است.

واینهم همان نظرات!!!!

شنبه 30 فروردین1393 ساعت: 10:47توسط:زهرامحمدی
باسلام بر استاد بزرگوار جناب آقای نیک بخش.ممنون از الطاف بی دریغتان.من مدتی است که به زرند نیومدم بخاطر همین خواستار نما کنونی شهرستان شدم .درضمن جا دارد روز ولادت دخت نبی اکرم فاطمه (س)را به تمامی مادران دنیا تبریک عرض کنم وبرای مادر خود از خداوند منان طلب آمرزش را خواستارم .

پنجشنبه 28 فروردین1393 ساعت: 17:6توسط:زهرامحمدی
سلام ممنون ازلطفتان.من چندبار ازآقای ............ درخواست تصاویر کنونی شهرستان زرندیه را کردم ولی متاسفانه عملی نشد لطفا اگر امکانش هست دروبلاگتون ازنما جدید مامونیه تصاویری به نمایش بگذارید.

چهارشنبه 27 فروردین1393 ساعت: 8:12توسط:زهرامحمدی
سلام .منم گرگان زندگی می کنم ولی بچه زرندیه ام وهر روز دارم وبلاگ شما را تماشا میکنم عالیه.نوه حاج ابولقاسم موصولی
شنبه 30 فروردین1393 ساعت: 10:50توسط:زهرامحمدی
سلام منم سعی میکنم از آبشارعلی آباد کتول و طبیعت بی نظیر گرگان تصاویری تهیه کنم وبرایتان به نمایش بگذارم.
شنبه 30 فروردین1393 ساعت: 10:47توسط:زهرامحمدی
باسلام بر استاد بزرگوار جناب آقای نیک بخش.ممنون از الطاف بی دریغتان.من مدتی است که به زرند نیومدم بخاطر همین خواستار نما کنونی شهرستان شدم .درضمن جا دارد روز ولادت دخت نبی اکرم فاطمه (س)را به تمامی مادران دنیا تبریک عرض کنم وبرای مادر خود از خداوند منان طلب آمرزش را خواستارم .

   



موضوعات مرتبط: تصویر، شعرو ادب و طنز، در خواست 
ادامه مطلب

در خواست از خیرین

         در خواست خداپسندانه 

          حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید رضا کمالی

 از اعماق وجود از خیرین ایرانی در همه نقاط جهان برای تاسیس یک کلینیک تخصصی در زرندیه 

سلام علیکم:شهرستان زرندیه باتوجه به نزدیک بودن به تهران از حیث امکانات درمانی بسیار ضعیف می باشد که توجه خاص مدیران مربوطه را میطلبد تاسیس یک کیلینیک تخصصی خیریه برای شهر خودم یکی از ارزوهای این حقیر می باشد لکن بنده تمکن مالی این کار بزرگ را ندارم از همینجا از همه دوستانی که این پیام را می بینند و دلشان برای زرند می تپد و می توانند بنده حقیر را در این امر مهم یاری کنند خاضعانه تقاضا دارم پیش قدم شوند تا بتوانیم یک کار ماندگار بزرگ برای شهرمان انجام دهیم ساخت مسجد و حسینیه و مصلی کاریست پسندیده اما ایا در این زمان که رفتن یک نفر به تهران برای معاینه شدن توسط یک متخصص هزینه بسیار بالایی را دارد و کمتر کسی از عهده ان بر می اید لازم است؟ ایا با بودن این مساجد بزرگ ساخت مصلا با هزینه های بسیار سنگین نیاز اولای شهر است در حالی که بیمارستان شهدای اسیابک یک دستگاه سی تی اسکن ندارد .بنده به بزرگان شهر هم عرض کرده ام که قاعده ی عقلایی اهم و مهم را رعایت کنند نمی خواهم خاطر گرامیتان را مکدر کنم لکن اینها حقایق تلخیست که نمی شود ان را کتمان کرد بیشتر روی سخن این حقیر با افراد متمکن شهرمان است که در روز قیامت مورد سوال حضرت حق قرار خواهند گرفت البته بعضی از دوستانم واقعا در کار خیر همیشه پیش قدمند و بنده ممنون انها هستم لکن این کافی نیست و یک عزم جمعی را می طلبد از اینکه وقتتان را صرف خواندن این درد دل کردید سپاسگزارم.

نقل از ::::http://darolhasan.blogfa.com/


ما بسهم خود از این اقدام ایشان تشکر و سپاسگزاری می نماییم و دست همه خیرین در این کار را می بوسیم و استدعا داریم زرندیهایی که در ایران یا خارج از کشور هستند به در خواست ایشان پاسخ مثبت دهند تا نام بزرگ انها تا ابد بر قلبهای ما جاری و ساری باشد.

خدا پدر حاج سید رضا مرحوم حاج سید جعفر کمالی را رحمت بفرماید.