مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی
مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی

قابل توجه اداره میراث فرهنگی و گردشگری زرندیه


در طول سال چندین مرتبه در مکانهای مختلف از جمله نمایشگاه بین المللی و مصلی بزرگ امام خمینی و 

جاههای دیگر در تهران و شهرستانها نمایشگاهی از مصنوعات و تولیدات سنتی هراستان و شهرستان بر پا

می گردد که علاقمندان را به انجا می کشاند و تولیدات و دست سازههای تولیدگران را در معرض دید دیگران قرار می دهد  .

بنده که علاقه به این نوع کارها دارم با اتفاق خانواده به این نمایشگاهها می رویم هم با سنت دیگر شهرستانها 

اشنا می شویم و هم به اندازه وسع خرید می کنیم و همیشه بدنبال غرفه ای از استان مرکزی و بدبل ان نام 

زیبای زرندیه می گردم ولی افسوس......  .

تا اینکه در همین هفته در نمایشگاه بین المللی رفته بودم بدنبال مسولین گشتم .پرسیدم متولی این کارها کدام 

وزارتخانه است؟ مشخص شد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری متولی این امر است .

بدنبال ان گشتم تا مسولی بلند پایه را بیابم و با او صحبت کنم و موفق شدم با معاون سازمان گفتگویی داشته 

باشم و مدتی وقت گذاشتم تا ایشان را ببینم . 

بعد گفتم من از زرندیه در استان مرکزی هستم پرسیدم چگونه هنرمندان زرندیه می توانند در این نمایشگاه 

شرکت کنند؟

ایشان بزرگواری کردند و پاسخ دادند اداره یا نمایندگی میراث فرهنگی در زرندیه می تواند شما را توسط 

فرمانداری بما معرفی کند در این مکانها شرکت داشته باشند  .

در ضمن  چند نفر از غرفه داران میگفتند: اجاره ای نمی پردازیم و هتل و غذا و رفت وامد هم بعده خودشان است!!

حال با این توضیحات از مسولین میراث فرهنگی و گردشگری و فرمانداری شهرستان زرندیه در خواست می گردد 

در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند و افرادی که در کارهای سنتی تولیداتی دارند شناسایی شوند تا از این مزایا که دولت محترم برای همه فراهم کرده مردم زرندیه هم استفاده کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد