مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی
مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی

معلم کلاس پنجم من ودختر خانمش اقای طلعت بخش سال 46 تا 92

maryam talat bakhsh                 مریم طالت بخش     

 
گاهی دلت میگیرد از زنانگی.میخواهی کودکی باشی/
دختر بچه ای که به هر بهانه ای به اغوشی پناه میبردواسوده اشک میریرد.
زن که باشی باید بغضهای زیادی را بی صدا دفن کنی.
صبور ترین موجودات خدا (روزتان مبارک)
با سلام بر خانم طلعت بخش 
احتمال زیاد شما فرزند اقای طلعت بخش که در سالهای 46 -47 در کلاس پنجم ابتدایی در مدرسه شاهپور مامونیه زرندیه معلم بنده بود ایشان بقدری معلم خوبی بود و شیک پوش که بعد از 46 سال من او را فراموش نکرده ام و همه جا می گویم:این معلم انقدر منظم بود که الان وزرای خارجه انقدر شیک پوش نیستند !! ایشان ظاهرا شمالی بود خیلی دلم می خواهد ایشان را ببینم اگر عکسی از ابشان برایم ایمیل کنید ممنونتان می شوم وبه همه دانش اموزان ان زمان نشان خواهم داد.
من در سال 46-47 در دبستان شاهپور مامونیه زرندیه معلمی داشتم بنام اقای طلعت بخش 
سال قبل بمناسبت روز معلم اسامی معلمان ابتدایی خود را در این فضا نوشتم و یادی از همه انها کردم امسال خانمی بنام مریم طلعت بخش برای من پیامی نوشته که عینا در بالای همین صفحه ملاحظه می کنیدایشان دختر اقای طلعت بخش هستند .
اقای طلعت بخش که اسم کوچک ایشان را هم نمی دانم در منزل استاد اصغر بیات کوچه سر قله می نشستند و فقط کلاس پنجم را درس می داد و خیلی هم شیک پوش بود .
راستی در این دنیای مجازی گمشده ها را پیدا کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد