مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی
مش مسیب نیک بخش

مش مسیب نیک بخش

پژوهشی--تاریخی --اجتماعی-- ادبی --فرهنگی

با چراغ روشن حرکت کنیم!!

در اواخر بهمن ماه بود که یکی از همشهریان گرامی زرندیه به قصد خیر خواهی و نطر سنجی و تنویر افکار عمومی وبلاگی به نام شهر مامونیه بدون پروفایل مدیر راه اندازی نمود .  

من یکی از بیننده های ان بودم ودر اولین روزهای تاسیس به مدیر محترمش که حتما دردمند بوده تذکر دادم که شما باید صادقانه با مردم زرندیه صحبت کنید تا اعتماد دو طرفه برقرار شود انوقت مردم حتما هم به برنامه های شما احترام می گذارند.

چند روزی گذشت و تا حدود ۷۱ نظر را من دیدم که جوانان مشتاقانه وارد می شدند و نظرهای مفید خود را می نوشتند و در معرض دید دیگران قرار می دادند بدون هیچ چشمداشتی این کار را برای پیشرفت شهرمان انجام می دادند.

ولی چند روز است که این وبلاگ از دست رس من خارج شده است شاید برای دیگران هم چنین باشد.

من فکر می کنم مدیر ان خود تشخیص داده است ان را حذف کند اگر چنین باشد باید به ان عزیز بگویم اگر همان روز اول با چراغ روشن می ا مدید دیگر مجبور نبودید جراغ خودتان را خاموش کنید یا دیگرا ن سنگ بزنند و چراغ شما را بشکنند.!!!

این یک تذکر به خودم باشد که با این مردم باید رو راست باشیم تا انها کاری را بما بسپارند!!!

از دوستان دیگر هم می خواهم در این مورد اگر صلاح می دانند در خانه خود تابلوی نصب کنند تا دیگرا ن به بیراهه نروند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد